door ttdesign6 » di mei 11, 2010 6:58 pm
Alo allemaal,
Gister met Etienne bezig geweest om de wielen van de auto los te maken.
Zoals al eerder gezegd 2 van die vingerhoedjes gemold.
Het viel op dat in vergelijking met zijn auto bij mij de dopjes erg los zitten, ze komen er zo niet vanaf maar ze zitten erg los. Iemand een idee
hoe dit kan?
Ik ga proberen de schade aan mijn velg en een aantal beschadigde moeten+vingerhoedjes te verhalen op de banden man die mij de wielen
weer extreem vast op de auto heeft gezet.
Of dit nu wel of niet lukt, ik ben geinteresseerd in een setje RVS bouten zoals al eerder aangeboden op het forum. Iemand die trouwens nog wat van die vingerhoedjes heeft liggen???
Groet,
Tom
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman