Aan de passagierskant is de opening tussen de deur en de T-bar slechts een paar mm groot. Stilstaand lijkt er niets aan de hand te zijn, maar al rijdend zorgen de torsiekrachten ervoor dat de 2 helften elkaar beginnen te raken wat een irritant gepiep heeft tot gevolg, als ik mijn vinger tegen de opening duw (ertussen gaat niet
Vreemd genoeg is de opening aan de bestuurderskant een pak groter?
De T-bar zit juist op zijn plaats, maar zit aan de passagierskant toch een pak meer naar voor dan aan de bestuurderskant vind ik. Heb de clipjes nogmaals goed vastgezet in de T-bar en vervolgens op hun plaats geklikt, maar na een tijdje is het gepiep er weer...
Is er nu een manier om de T-bar aan de passagierskant nog wat verder naar achteren te krijgen?


