


Johan schreefColonAls het goed heb is dit bij een TF opgelost door een aanzuigbuis meer onderin het motorcompartiment.

Johan schreefColonOp mijn F had ik een Greenforce gesloten koeler
Johan schreefColonAls het goed heb is dit bij een TF opgelost door een aanzuigbuis meer onderin het motorcompartiment.



nasredinho schreefColonoké, en kan er iemand iets concreet bevestigen?

nasredinho schreefColonoké, en kan er iemand iets concreet bevestigen?
nasredinho schreefColonmijn vraag is, welke voordeel heb ik door zo iets op mijn wagen te steken?
zal mijn verbruik hoger gaan door dit onderdeel?

Sander schreefColonnasredinho schreefColonoké, en kan er iemand iets concreet bevestigen?nasredinho schreefColonmijn vraag is, welke voordeel heb ik door zo iets op mijn wagen te steken?
zal mijn verbruik hoger gaan door dit onderdeel?
Met de Vader +3pk. Met de Green Twister + 6pk.
Technisch gezien gaat de auto niks meer verbruiken bij het zelfde gebruik. Ga je echter het gaspedaal dieper intrappen omdat het geluid cool is ga je natuurlijk meer verbruiken.
Dus ja, het verbruik gaat omhoog. 5%
Concreet genoeg ?



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.