Rechts is gebeurd en toen kwam het linker voorwiel dat eraf moest. Even dacht ik nog aan de Belgische rijder hier op 't forum die een tijd terug zijn wiel er af moest halen en het dopje in de steeksleutel had zitten. En rara wat overkomt mij.....inderdaad, het dopje bleef zitten. Na veel gepiel het ding eruit gekregen en nu blijkt dat 3 van de 4 bouten niet goed meedraaien en dat de kapjes los lijken te zitten. Ik had 1 bout er al uit, die maar weer even vast gedraaid.
Ik weet dus nu niet of de andere moeren vast zitten, aangezien het hele handeltje doordraait en kan de moeten dus ook niet meer goed aandraaien. Ik kan dus nu ***niet mer de auto rijden.
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen of een collega rijder in de buurt die even kan stoppen hier want ik heb de auto dringend nodig!!!!
Alvast dank!!
*hoop dat iemand dit een beetje snel leest op moederdag...



??? ik had vandaag geen tijd anders was ik wel even langs gekomen om te kijken of we een oplossing samen konden vinden