Zal ook aan je rijgedrag liggen wellicht
Nu heb ik nog niet de meeste km's gereden in de F (1500-2000 nu)
Maar tot nu toe nog geen klagen over de banden, ja tuurlijk heb ik betere gehad (Toyo Proxes T1-R).
Maar heb ook veel slechtere banden gehad (HangKang ofzo),
waarmee ik echt alle kanten opgleed.
Met de Star Performers heb ik op droog dek een goeie ligging, moet echt wel heel erg mijn best doen om uit te breken.
En zelf op een natte weg moet ik nog behoorlijk insturen en gas geven wil de achterkant om gaan.
Nu ben ik over het algemeen een redelijk rustige rijder, dus tot dusver geen problemen.