Ik zag dat het vast zit met 2 pennetjes, maar voordat ik grof geweld ga gebruiken vraag ik het eerst even hier



Superboer schreefColonDe pennetjes dienen er alleen maar voor om de badge te centreren op de achterklep. Verder zit ie alleen maar vast m.b.v. dubbelzijdigkleefband.
(Heb vorig jaar zelf een nieuwe badge moeten plaatsen omdat de oude op een zekere nacht opeens foetsie was)
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.