


masterpiece schreefColonIk ben 415 euro kwijt voor mijn TT incl verzendkosten .......enne de tweede pijp rookt wel degelijk.



Rick schreefColonJe kunt ook voor een Blue Flame gaan Klik
Zondag kun je genoeg uitlaten horen op de Gooische Vrouwenrit, dan heb je een idee voor wat je mooi vind.

masterpiece schreefColonIk ben 415 euro kwijt voor mijn TT incl verzendkosten .......enne de tweede pijp rookt wel degelijk.


ErikB schreefColonKan best. Je hebt dan de keuze MGF mk1 cat/bypass en een extra bochtje of gewoon een mk2/TF cat.


Nem58 schreefColon.... Alleen op de F heb je inderdaad de extra bocht nodig.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.