

Roy schreefColonIk wil mijn inserts zelf gaan spuiten in de kleur van mijn auto. Nu heb ik hier wel al het een en ander gelezen, maar kan niets vinden over de "exacte" werkwijze. Ik weet inmiddels hoe de lamp gedemonteerd moet worden. Moet ik de insert nu schuren en zoja, met welk type schuurpapier? Moet hij daarna ook in de primer of zoiets? Na het aanbrengen van de lak, ook nog blanke hoogglans lak eroverheen? Misschien wat onbenullige vragen, maar ik heb geen ervaring met onderdelen spuiten. Wel met spuiten zelf, maar dan graffitiMoet trouwens de grijze plastic behuizing ook worden gespoten voor een goed resultaat?
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.