BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
inserts spuiten
  • Roy
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON wo jun 10, 2009 1:40 pm
    WoonplaatsCOLON Leeuwarden

    inserts spuiten

    door Roy » vr mei 07, 2010 1:29 pm

    Ik wil mijn inserts zelf gaan spuiten in de kleur van mijn auto. Nu heb ik hier wel al het een en ander gelezen, maar kan niets vinden over de "exacte" werkwijze. Ik weet inmiddels hoe de lamp gedemonteerd moet worden. Moet ik de insert nu schuren en zoja, met welk type schuurpapier? Moet hij daarna ook in de primer of zoiets? Na het aanbrengen van de lak, ook nog blanke hoogglans lak eroverheen? Misschien wat onbenullige vragen, maar ik heb geen ervaring met onderdelen spuiten. Wel met spuiten zelf, maar dan graffiti ;) Moet trouwens de grijze plastic behuizing ook worden gespoten voor een goed resultaat?
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: inserts spuiten

    door D.B.C. » vr mei 07, 2010 2:38 pm

    Roy schreefColonIk wil mijn inserts zelf gaan spuiten in de kleur van mijn auto. Nu heb ik hier wel al het een en ander gelezen, maar kan niets vinden over de "exacte" werkwijze. Ik weet inmiddels hoe de lamp gedemonteerd moet worden. Moet ik de insert nu schuren en zoja, met welk type schuurpapier? Moet hij daarna ook in de primer of zoiets? Na het aanbrengen van de lak, ook nog blanke hoogglans lak eroverheen? Misschien wat onbenullige vragen, maar ik heb geen ervaring met onderdelen spuiten. Wel met spuiten zelf, maar dan graffiti ;) Moet trouwens de grijze plastic behuizing ook worden gespoten voor een goed resultaat?


    Schuren me het fijnste watervaste schuurpapier en goed vetvrij maken en dan in de primer en dan in de kleur lak, ik denk dat een blanke hoogglans lak dan niet meer nodig is tenzij je metallic gaat spuiten.

    Mvg, D.Blokker
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Roy
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON wo jun 10, 2009 1:40 pm
    WoonplaatsCOLON Leeuwarden

    door Roy » vr mei 07, 2010 2:54 pm

    Thnx! Het is me nu helder en duidelijk. Mijn auto is zwart metallic, dus ik neem aandat er dan dus wel een laagje blanke lak overheen moet. Kan waarschijnlijk sowieso geen kwaad?
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten