Ik vond het wel erg mooi staan, maar vroeg mij af of dit de koeling beinvloed...
Zelf denk ik van niet, maar wat denken jullie?!






Ultimate schreefColonHebben jullie ook dat nu al je bower best hard blaast, en als je uitstapt hij nog even na blaast?
DennisJ schreefColonIk heb dit ook inderdaad, van mijn werk naar huis al.
(een ritje van 14.3km waarvan 5km snelweg)


Bruno schreefColonKan best, alles hangt af van rijstijl (sportief of niet, fille of vlot verkeer) en buitentemperatuur.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.