AutoStyle biedt voor de F elegante zijschorten aan, die op de koop toe "vlotjes" in België te verkrijgen zijn. Als er misschien nog zijn die interesse hebben, kunnen we misschien iets van korting bekomen.
Details:
AutoStyle zijschorten voor MGF (LE M122)
Leveringstijd: 2 1/2 week (normaal gezien)
Prijs: € 229.50 (inc. BTW)
'k Weet het, de "Darkside" heeft hier weinig aanhangers, maar je weet maar nooit.... vroeg of laat slaat ie toe.
Gr. - Erik
---------------------
Reply Bruno
Awel, er is toch nog een darksider aanwezig op dit forum, ikke dus !
En ja, er zou eventueel interesse bestaan, maar ik zou die skirts eigenlijk eerst eens in't echt willen zien.
Ik kan me echter wel voorstellen dat met spuiten bij, we over een ander bedrag spreken.
Gelukkig heb ik dat probleem niet (he erik)
Enfin we zien wel, want ik denk dat je met 2 geintreseerden veel korting op uw billen mag schrijven.
---------------------
Reply ErikB
Wohoww !!! Stop !!!
We moeten nu ook weer niet zorgen dat AutoStyle de produktie opnieuw moet opstarten hé. (ironish)
met 2 geintreseerden veel korting op uw billen mag schrijven.
Dat weet je nooit..... koop je zijschortjes voor een Golf dan is die kans een stuk kleiner, maar die stukken voor een F liggen meestal onder een dikke laag stof (zeker hier op het vasteland). Meer nog, de stukken staan zelfs niet meer in de laatste catalogi van autoStyle.
Van zodra ik een prijsje heb voor de herstelling van onzen F (in de garage voor een ander probleem)... zal ik eens kijken naar m'n budget (hopelijk iets meer dan € 10 per maand).
Keep you posted
---------------------
Reply Bruno
Mmmh,
Erik, ik weet deze avond misschien iets meer over uw probleem met uw F (hopelijk iets dat je nog zelf niet wist) . keep you informed
Wat de sideskirts betreft, zoals gezegd op de rit van zondag, hou er rekening mee dat bij montage van skirts je eigenlijk deze dient te spuiten als ze gemonteerd zijn, daar je dan de naad ook kan spuiten, waardoor je geen aanzet of kit ziet, en het geheel dus veel verzorgder is. M.a.w. je moet heel de zijkant meespuiten of laten uitnevelen naar boven toe. In dit geval kom je met 10€ per maand niet toe
---------------------
Reply Christophe
Ik heb ondertussen al 3 jaar aan 1 stuk mijn 10 EUR per maand gespaard dus tzou er wel eens afkunnen.
Maar kga eerst eens naar de carrosier voor mijn builtje vooraan daar en dan zou ik eventueel die skirts direct kunnen laten meespuiten en daar monteren.
Maar niemand heeft deze eigenlijk al in het echt gezien?
---------------------
Reply Erik
Toch wel... de foto bovenaan is vorig jaar op de Kempenrit genomen. Effe zoeken:
http://www.mgtf.be/images/ME_Kempenrit2002_032.jpg
http://www.mgtf.be/images/ME_Kempenrit2002_030.jpg
En de eigenaar is een zekere Christoph, Kristof, of zo iets... van Heist op den Berg.
'k Vond ze in ieder geval zeer geslaagd. En ze pasten beter dan de M3-style. Bekijk de foto ook eens en je merkt op dat de skirts daar starten en stoppen waar ze het minst esthetisch kwaad kunnen.
Vooraan zit je al met een naad, langs de onderkant van de deur valt het ook goed mee en achteraan stoort het helemaal niet dat het deel vrij hoog omhoog gaat.
In mijn ogen zeer goed geslaagd.
[/url]