
DannyVVC schreefColon`wanneer is de bbq/sleuteldag dan.....

crazywolf schreefColonnu wil ik niet dom doen maar duurt dit niet best even per auto? als iedereen die pins heeft besteld hier naartoe wilt dan gaat het "dagen" zijn denk ik?



crazywolf schreefColonow? ... nuja dacht het zelf te doen vermits ik mechanieker ben... maar als het zo snel gaat bij hem....![]()


colchester schreefColonBericht van Paul B&G gekregen dat de betaling van 628,28 (volgens mijn currency convertor 717,26 eur) een tekort van 12,18 GBP vertoont.
De overschrijving was in euro's ;wellicht verschilde de koers en/of rekenen de banken serieus door voor zo'n overschrijving.
Ga alsnog die 12,18 GBP aan Leblar zien over te maken opdat hij als hij dit wil het saldo zou kunnen overhandigen en onze pins meebrengen.




crazywolf schreefColonLeblar woont best hoog in NL als ik me niet vergis. Maar iemand had ergens iets gepost ivm ze korter te kunnen brengen tot zelfs aan de grens dacht ik?

Kevin schreefColoncrazywolf schreefColonLeblar woont best hoog in NL als ik me niet vergis. Maar iemand had ergens iets gepost ivm ze korter te kunnen brengen tot zelfs aan de grens dacht ik?
Ik kan van LEBLAR tot in Breda vervoer regelen, en als je het lief vraagt zelf wel iets over de grens in België
(Bv. tot Bruno als hij ze gelijk kan plaatsen voor een mooie prijs(A) )

colchester schreefColon
Zou super zijn ,hebben we ineens meerdere sets klaar liggen aan "den berg" en scheelt hem in transport-ongemakken want ik denk wel dat er hier meerdere (vooral be forumers) hun pins zullen laten plaatsen.
misschien hier effe vermelden wie voor de plaatsing naar "den Berg" gaat, weten we ineens hoeveel sets hierbuiten vallen ivm levering.
-Colchester
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.