BUTTON_POST_REPLY 298 berichten
Groupsbuy Lowering pins
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

door DannyVVC » do jan 21, 2010 2:44 am

`wanneer is de bbq/sleuteldag dan..... :P
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

door crazywolf » do jan 21, 2010 7:25 pm

nuja als je me mee hebt geteld dan betaal ik liever :wink: wil me niet terugtrekken zomaar :roll: zal het nu onmidelijk overschrijven :)

edit: Is overgeschreven dus is normaal overmorgen op je rekening :)

DannyVVC schreefColon`wanneer is de bbq/sleuteldag dan..... :P

nu wil ik niet dom doen maar duurt dit niet best even per auto? als iedereen die pins heeft besteld hier naartoe wilt dan gaat het "dagen" zijn denk ik? :roll:
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » do jan 21, 2010 10:09 pm

crazywolf schreefColonnu wil ik niet dom doen maar duurt dit niet best even per auto? als iedereen die pins heeft besteld hier naartoe wilt dan gaat het "dagen" zijn denk ik? :roll:

Never underestimate "the berg" Bruno steekt sneller pins dan dat je een worst gaar hebt op een goeie grill. :-)
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697

door crazywolf » do jan 21, 2010 10:24 pm

ow? ... nuja dacht het zelf te doen vermits ik mechanieker ben... maar als het zo snel gaat bij hem.... :roll: :wink:
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Bastuck sport exhaust
    -K&N 57i
    -Lowering pins
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo okt 18, 2009 11:24 am
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

door colchester » do jan 21, 2010 11:20 pm

Er is een setje teveel besteld; tijdens deze grpbuy heeft PeterH zijn username in Girafje veranderd maw , t'is éénmaal besteld onder PeterH en éénmaal onder Girafje.
    Dus 11 sets ipv de bestelde 12.
    Iemand interesse?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » vr jan 22, 2010 7:43 am

crazywolf schreefColonow? ... nuja dacht het zelf te doen vermits ik mechanieker ben... maar als het zo snel gaat bij hem.... :roll: :wink:

Vergeet niet dat je een hydragas pomp nodig hebt die ook vacuüm kan trekken.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

door colchester » vr jan 22, 2010 11:14 pm

Bericht van Paul B&G gekregen dat de betaling van 628,28 (volgens mijn currency convertor 717,26 eur) een tekort van 12,18 GBP vertoont :cry: .
    De overschrijving was in euro's ;wellicht verschilde de koers en/of rekenen de banken serieus door voor zo'n overschrijving.
    Ga alsnog die 12,18 GBP aan Leblar zien over te maken opdat hij als hij dit wil het saldo zou kunnen overhandigen en onze pins meebrengen.
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

door jantje » za jan 23, 2010 1:48 pm

niet simpel hé zo'n groupsbuy :roll:
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

door LEBLAR » za jan 23, 2010 5:47 pm

colchester schreefColonBericht van Paul B&G gekregen dat de betaling van 628,28 (volgens mijn currency convertor 717,26 eur) een tekort van 12,18 GBP vertoont :cry: .
    De overschrijving was in euro's ;wellicht verschilde de koers en/of rekenen de banken serieus door voor zo'n overschrijving.
    Ga alsnog die 12,18 GBP aan Leblar zien over te maken opdat hij als hij dit wil het saldo zou kunnen overhandigen en onze pins meebrengen.

Komt wel goed met de 13 pond.
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

door colchester » wo jan 27, 2010 6:15 pm

Stand van zaken; betalingskes zijn binnen.....10 van de 12; ééntje had zijn gebruikersnaam tijdens de buy veranderd maw er werd op twee namen besteld, en één heeft afgehaakt. :?
    Blijven dus twee setjes over, waarvan ééntje overgenomen zou worden door Blue Maniac.
    De resterende 12 GBP (ong 14-15 eur) valt dan nog te verdelen onder de kopers (ongeveer 1.25 p/p) ,dit regelen we later met Leblar.
    Al bij al toch een positieve ervaring en voor al diegenen die hier correct in waren (heb die centjes toch voorgeschoten); bedankt :wink:

Dus, nog één setje over en wachten op de pins dan maar.

Iemand een idee ivm de ophaling,levering van de pins (geen flauw idee waar Leblar woont)?, enkele contacpunten in NL-BE.
    Voor al diegenen die ze in "den Berg " laten plaatsen is het eenvoudigste misschien om ze daar ook geleverd te krijgen (in samenspraak met Bruno uiteraard)
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697

door crazywolf » wo jan 27, 2010 6:55 pm

Leblar woont best hoog in NL als ik me niet vergis. Maar iemand had ergens iets gepost ivm ze korter te kunnen brengen tot zelfs aan de grens dacht ik?

Ivm bij "den berg" ophalen/plaatsen.. iemand een idee hoeveel hij vraagt voor de plaatsing zelf? want nuja ik kan het ook zelf (gaat 9/10 wel langer duren dan :roll: )
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Bastuck sport exhaust
    -K&N 57i
    -Lowering pins
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

door colchester » wo jan 27, 2010 7:35 pm

Ultimate neemt het tweede en laatste setje (van de niet opgenomen sets) voor zijn rekening.
    We zijn dus rond, gewoon effe wachten nu.....
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

door Kevin » wo jan 27, 2010 7:42 pm

crazywolf schreefColonLeblar woont best hoog in NL als ik me niet vergis. Maar iemand had ergens iets gepost ivm ze korter te kunnen brengen tot zelfs aan de grens dacht ik?

Ik kan van LEBLAR tot in Breda vervoer regelen, en als je het lief vraagt zelf wel iets over de grens in België ;)
    (Bv. tot Bruno als hij ze gelijk kan plaatsen voor een mooie prijs 8) (A) )
  • colchester
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    WoonplaatsCOLON ZAVENTEM

door colchester » wo jan 27, 2010 7:50 pm

Kevin schreefColon
    crazywolf schreefColonLeblar woont best hoog in NL als ik me niet vergis. Maar iemand had ergens iets gepost ivm ze korter te kunnen brengen tot zelfs aan de grens dacht ik?

Ik kan van LEBLAR tot in Breda vervoer regelen, en als je het lief vraagt zelf wel iets over de grens in België ;)
    (Bv. tot Bruno als hij ze gelijk kan plaatsen voor een mooie prijs 8) (A) )

Zou super zijn ,hebben we ineens meerdere sets klaar liggen aan "den berg" en scheelt hem in transport-ongemakken want ik denk wel dat er hier meerdere (vooral be forumers) hun pins zullen laten plaatsen.
    misschien hier effe vermelden wie voor de plaatsing naar "den Berg" gaat, weten we ineens hoeveel sets hierbuiten vallen ivm levering.
    -Colchester
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697

door crazywolf » wo jan 27, 2010 8:07 pm

colchester schreefColon
    Zou super zijn ,hebben we ineens meerdere sets klaar liggen aan "den berg" en scheelt hem in transport-ongemakken want ik denk wel dat er hier meerdere (vooral be forumers) hun pins zullen laten plaatsen.
    misschien hier effe vermelden wie voor de plaatsing naar "den Berg" gaat, weten we ineens hoeveel sets hierbuiten vallen ivm levering.
    -Colchester

Ik kan ze hier altijd komen halen moest het zijn... is niet zo ver van me af ... ivm plaatsing nuja zou willen weten hoeveel bruno hiervoor moet hebben want ik heb zelf alle materialen voor ze te vervangen (incl pomp die vacuum trekt.. de hele oude orginele van in de tijd nogwel :p ) .... dus eigenlijk is het voor mij gewoon uit luiheid als ik ze laat doen door hem... :roll:
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Bastuck sport exhaust
    -K&N 57i
    -Lowering pins
BUTTON_POST_REPLY 298 berichten