BUTTON_POST_REPLY 105 berichten
Ziptuning
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

door Mr. Dj M. » do jun 11, 2009 2:22 pm

Owh dus het is niet zo dat je ondanks ontevredenheid over de beloofde toename, de update mag houden :x Dat is wel jammer dan natuurlijk :P
    Vraag me wel af wat ze gaan doen als je er bijv 5 pk bij hebt en de auto zuiniger is geworden. Het is niet wat ze beloofd hebben, maar je hebt er wel wat aan... ...of zou dat de kracht van het bedrijf zijn :|
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON ma dec 15, 2008 6:59 pm
    WoonplaatsCOLON Berchem

door StevenMG » do jun 11, 2009 2:39 pm

Mr. Dj M. schreefColonOwh dus het is niet zo dat je ondanks ontevredenheid over de beloofde toename, de update mag houden :x Dat is wel jammer dan natuurlijk :P
    Vraag me wel af wat ze gaan doen als je er bijv 5 pk bij hebt en de auto zuiniger is geworden. Het is niet wat ze beloofd hebben, maar je hebt er wel wat aan... ...of zou dat de kracht van het bedrijf zijn :|

Spijtig genoeg niet nee :D

als het 5 pk is ben ik blij hoor, zolang het maar niet minder of hetzelfde is.
    5 - 6 pk voor 350€ is een goede deal imo 8)

het verbruik speelt eigenlijk weinig rol voor mij tbh...het moet vooruit gaan 8)
    MGTF160 '03 Xpower grey.
    mods: DVA K06A kit, Piper 4-2-1, Piper sportkat., Daytona, Vader intake, Gaz suspension kit,...
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468
    GeregistreerdCOLON wo apr 15, 2009 5:27 pm
    WoonplaatsCOLON 3582 Koersel

door RacingGreen » vr jun 12, 2009 9:35 am

Ik denk dat ik spreek voor al de rest als ik zeg dat een filmpje van op de testbank wel welkom zou zijn 8)
    MGF '99 1.8mpi Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

Mijn F in beeld: viewtopic.php?f=16&t=10277
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707

door Mr. Dj M. » vr jun 12, 2009 10:00 am

@Steven: Dat is denk ik wel waar 5-6 pk voor dat geld extra is netjes maar toch ze doen niet wat ze beloven dan....
    Nou ben benieuwd en filpmje is inderdaad welkom :P
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    WoonplaatsCOLON Berchem

door StevenMG » vr jun 12, 2009 3:58 pm

Ik heb een filmpje van ongeveer 2 minuten, maar dan is mijn batterij uitgevallen :/

Ik zal zien dat ik dat straks op de computer zet en hier op het forum post.

ZIPTUNING IS NIET AAN TE RADEN !!!

IK heb NIKS erbij !!!!!!

Enkel zoals ik al voelde, 10Nm meer koppel onderin en dat zou wel eens door de K&N kunnen zijn.
    Heb dus iets meer koppel onderin, maar moet op hogere toerentallen inleveren...wat een afzetterij zeg...

Nieuwe afspraak maken en geld terug vragen...

Bij deze, hak ik de knoop door en ga een afspraak maken bij DVA voor een K06A kit. Gedaan met deze onzin !
    Zal ik daar een leuk projectje van maken met foto's. Ik heb al met Dave Andrews contact gehad. Hij heeft mijn wagen zo'n 2 dagen nodig om alles te installeren.
    Dus ga ik effe 3 dagen daar rondhangen en wat sightseeing doen in de buurt daar.

Het zal iets voor na de Kempenrit zijn :D
    MGTF160 '03 Xpower grey.
    mods: DVA K06A kit, Piper 4-2-1, Piper sportkat., Daytona, Vader intake, Gaz suspension kit,...
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » vr jun 12, 2009 4:03 pm

StevenMG schreefColonIk heb een filmpje van ongeveer 2 minuten, maar dan is mijn batterij uitgevallen :/

IK heb NIKS erbij !!!!!!

Enkel zoals ik al voelde, 10Nm meer koppel onderin en dat zou wel eens door de K&N kunnen zijn.
    Heb dus iets meer koppel onderin, maar moet op hogere toerentallen inleveren...wat een afzetterij zeg...

Bij deze, hak ik de knoop door en ga een afspraak maken bij DVA voor een K06A kit. Gedaan met deze onzin !
    Zal ik daar een leuk projectje van maken met foto's. Ik heb al met Dave Andrews contact gehad. Hij heeft mijn wagen zo'n 2 dagen nodig om alles te installeren.
    Dus ga ik effe 3 dagen daar rondhangen en wat sightseeing doen in de buurt daar.

Zonde, maar gelukkig niet goed, geld terug.
    Was eigenlijk ook wel de verwachting.

Kan je iets meer vertellen over DVA. Het bedrijf wordt wel vaker genoemd maar wat gaat er precies met de auto gebeuren.. en wat is je doel aan pk / nm?
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    WoonplaatsCOLON Berchem

door StevenMG » vr jun 12, 2009 4:10 pm

Net met Ziptuning gebeld, volgende week zaterdag heb ik een afspraak en geven ze mijn geld terug.

@Nem58
    Kijk hier eens:
    K06a - 170BHP kit for VVC engines, gives 170BHP+

Gives a very useful power and torque increase across the range and especially between 4500 and 7200, comprising a fully ported cylinder head, retiming of the VVC inlet camshafts and improved exhaust camshaft together with all gaskets, oil seals and head bolts necessary to fit. This kit retains the original VVC mechanisms and standard ECU. The head is provided on an exchange basis. Fitting includes work to your exhaust manifold and inlet plenum.

Recent examples have given 175BHP and 179BHP/140ft/lb respectively
    http://www.dvapower.com/
    MGTF160 '03 Xpower grey.
  • RacingGreen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 468
    GeregistreerdCOLON wo apr 15, 2009 5:27 pm
    WoonplaatsCOLON 3582 Koersel

door RacingGreen » vr jun 12, 2009 4:12 pm

StevenMG schreefColonIk heb een filmpje van ongeveer 2 minuten, maar dan is mijn batterij uitgevallen :/

IK heb NIKS erbij !!!!!!

Ben eens gaan kijken op Dave Andrews zijn website. Dus je gaat voor een dikke 170pk? Hoeveel pk had je eigenlijk op de testbank? Met je 160pk blok en al de aanpassingen die je gedaan hebt zul je toch ook al ongeveer aan 170pk zitten of vergis ik mij?

Ik vind dat je ineens de brute grens van 180pk vlotjes moet gaan overschrijden. Misschien wordt er wel een geldinzameling gedaan tijdens de midzomertour :-)
    MGF '99 1.8mpi Racing Green ***VERKOCHT 02/08/2013***
    52mm TB, K&N 57i, lowering pins, getinte hardtop, Sony Xplod soundsystem, smoked black lexus achterlichten, zwarte TF 11-spoke velgen, matzwarte air intakes, MAGNECOR KV85 ignition leads, 'bee sting' short aerial, witte pinkers, trophy front spoiler, trophy inserts

Mijn F in beeld: viewtopic.php?f=16&t=10277
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    WoonplaatsCOLON Berchem

door StevenMG » vr jun 12, 2009 4:14 pm

RacingGreen schreefColon

IK heb NIKS erbij !!!!!!

Ben eens gaan kijken op Dave Andrews zijn website. Dus je gaat voor een dikke 170pk? Hoeveel pk had je eigenlijk op de testbank? Met je 160pk blok en al de aanpassingen die je gedaan hebt zul je toch ook al ongeveer aan 170pk zitten of vergis ik mij?

Ik vind dat je ineens de brute grens van 180pk vlotjes moet gaan overschrijden. Misschien wordt er wel een geldinzameling gedaan tijdens de midzomertour :-)

Hij spreekt over pk's op de wielen. Dit wil zeggen zo'n 190pk... :D
    ik had nu maar 135pk@ wheels op de testbank

Vorige keer had ik 136 !!! LOL
    Laatst bijgewerkt door 1 op StevenMG, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGTF160 '03 Xpower grey.
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    WoonplaatsCOLON Berchem

door StevenMG » vr jun 12, 2009 4:16 pm

RacingGreen schreefColonMisschien wordt er wel een geldinzameling gedaan tijdens de midzomertour

LOL :lol: :lol:
    MGTF160 '03 Xpower grey.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » vr jun 12, 2009 7:04 pm

Balen dat het niks heeft gebracht. Wel mooi dat je je geld terug krijgt.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707

door Mr. Dj M. » vr jun 12, 2009 8:53 pm

Gelukkig maar niet goed geld terug....
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    WoonplaatsCOLON Berchem

door StevenMG » vr jun 12, 2009 9:45 pm

Ik had het nooit gedaan als ik mijn geld niet zou terug krijgen, het was inderdaad te verwachten dat het weinig ging opleveren..

Maar NIKS erbij had ik niet verwacht :lol:
    MGTF160 '03 Xpower grey.
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    WoonplaatsCOLON Berchem

door StevenMG » vr jun 12, 2009 9:56 pm

RacingGreen schreefColonIk denk dat ik spreek voor al de rest als ik zeg dat een filmpje van op de testbank wel welkom zou zijn 8)

hadden jullie deze al gezien dan ? :D
    Deze had ik al is gepost btw.

http://www.youtube.com/watch?v=-TMuXWYBHhY

http://www.youtube.com/watch?v=tw957xdzyjg
    MGTF160 '03 Xpower grey.
  • StevenMG
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    WoonplaatsCOLON Berchem

door StevenMG » vr jun 12, 2009 10:18 pm

Dit is het filmpje van vandaag, de bedoeling was dus om een langer filmpje te maken :roll:
    Batterij plat :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=WWM1qlMKI_Q
    MGTF160 '03 Xpower grey.
BUTTON_POST_REPLY 105 berichten