



LEBLAR schreefColonCarl, Ik weet niet wat voor rekenmaschiene jij gebruikt maar bij mij is 5 ltr op 100 exact 1 op 20.




Mr. Dj M. schreefColon Zo hadden we ooit die 100km bordjes links. Oke het waren er wel erg veel, maar omdat de EU alles rechts heeft staan doen wij dat nu ook maar?! Je rijdt linkshet hardst dus is het toch het meest logische links die dingen te plaatsen?![]()

Tukker schreefColonMr. Dj M. schreefColon Zo hadden we ooit die 100km bordjes links. Oke het waren er wel erg veel, maar omdat de EU alles rechts heeft staan doen wij dat nu ook maar?! Je rijdt linkshet hardst dus is het toch het meest logische links die dingen te plaatsen?![]()
Jij ziet dit toch echt verkeerd, de rechter rij schiet echt niet op dus moet je hen er op wijzen dat ze echt 100 mogen. Als je links rijd kijk je toch niet op de teller maar rij je op je gevoel.
Dit gevoel wordt enkele keren per jaar gecalibreerd met een boete.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.