
Tukker schreefColonVoor 45 euro doe ik het ook en kom je ook eens in het mooie Twente.



ErikB schreefColonNu dat ie hoger staat, ook even naar bandenslijtage en uitlijning kijken. Dit kan immers behoorlijk veel effect hebben op de hoeveelheid grip die je ter beschikking hebt bij een volgende (nood)rem.








jantje schreefColonIk lees hier vaak dat het door het verlagen is dat je problemen zou hebben met drempels edm.
Volgens mij is dit niet de oorzaak: juist een te slappe vering (lager zetten door druk uit te laten bvb) die maakt dat je problemen krijgt met drempels
een hard opgepompte wagen met lowering pins raakt de drempel niet want hij veert niet genoeg terug.
Sinds mijn F is uitgerust met lowering pins heb ik net geen last meer van drempels. Door het harde oppompen zijn mijn vullingen wel uit al mijn kiezen gevallen
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.