MGF schreefColonHoe bedoel je dat? Schadeauto?
Nog erger dan dat. Bij die was vooraf het MG(T)F register raadplegen beter geweest dan achteraf. Erg jammer want ook daar is het MG(T)F register voor bedoeld.


Brooklands schreefColonMGF schreefColonHoe bedoel je dat? Schadeauto?
Nog erger dan dat. Bij die was vooraf het MG(T)F register raadplegen beter geweest dan achteraf. Erg jammer want ook daar is het MG(T)F register voor bedoeld.

MGF schreefColonHoe erg is erg? Total loss?







Brooklands schreefColonPowerman schreefColonEen wagen met schade die door een goed herstelbedrijf wordt gemaakt zal toch wel weer 100% zijn.
Over het algemeen wel, maar deze was heel slecht hersteld. Waarschijnlijk was beun de haas aan de slag geweest.


Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.