Dennis heeft nu de laatste afstellingen in mijn F gedaan, vanwaar nog een bijgevoegd plaatje..... Altijd leuk die bergen.
Inmiddels heeft hij de benzinetoevoer zowat 30% verminderd. De motor verzoop gewoon zo nu en dan....(?) Zal volgende keer een foto posten van de verzopen bougies (ivm codes etc.).... errug leuk. Die waren trouwens te koud. Geschikt voor turbomotoren, maar niet voor de mijne... 2x zes-min voor de jongens van DBM. De kaarsen zijn na het verzuipen meteen vervangen voor wat hetere exemplaren... 3e zes-min is voor het feit dat de toerentellerdraad uit de Emerald geen toerentellerdraad bleek te zijn. Precies tegenover deze draad zit er wel een. De toerenteller bleek op de draad van de injectordriver te staan. Gek zeg! Er kwam geeneens een signaal uit. De stekker moest aan de kant van de draden gelezen worden, en niet aan de kant van de pins.... spiegelbeeld dus
Zal meteen even een foto posten van de API en van de 5draads lambdasensor
F rijdt nu in ieder geval goed. Slaat niet meer af met koude motor. Beetje vertrouwd gepruttel is weer terug... hmmmm heerlijk.
En!!! Streetglow gemonteerd zonder enige schroef in het koetswerk te zetten
Ben weer beetje blij nu
Greetz.
ps. Zal nu ik ff geen studie meer heb, een verslagje met foto's etc. posten van elle bevindingen etc... altijd handig voor de volgende pk-junk.



