Pete schreefColonIk ga betalen. Misschien morgen cash... tenzij het opgegaan is aan andere dingen![]()
Het is dus opgegaan aan andere dingen

Mans schreefColonPete schreefColonIk ga betalen. Misschien morgen cash... tenzij het opgegaan is aan andere dingen![]()
Het is dus opgegaan aan andere dingen

Mans schreefColonPete schreefColonIk ga betalen. Misschien morgen cash... tenzij het opgegaan is aan andere dingen![]()
Het is dus opgegaan aan andere dingen


Bruno schreefColondrivergloves

Pete schreefColonJa man, jij hebt zeker geen aluminium pookknop... in de winter... bij -5... je hand vriest vast aan dat ding... daar komt bij dat het erg fijn stuurt![]()

Pete schreefColon
Ah nee... ik snap het al... jij had er ook nog een paar te koop!
Pete


Bruce schreefColonDit praat je niet meer goed....




Bruce schreefColonAls ik een koud kontje heb, zet ik de stoelverwarming aan.. dat is eigenlijk hetzelfde..
Demor schreefColonJanette
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.