door Carl » do jun 06, 2013 12:27 am
Het wordt alsmaar gekker.
Ondertussen zijn er dagen dat de F super toppie ok is, met de vinger in de neus tegen 180 over oneffen baan, geen probleem.
En dan zijn er momenten dat ie plots een eigen leven wil leiden en super onvast aanvoelt, alsof je op ijs rijdt.
Als je dan toch tegen beter weten in lekker in een bocht gaat, gaat ie er niet uit zoals je zou verwachten, maar blijft stevig in de bocht kleven, supersolide. Rechtdoor daarentegen is het dan weer miserie.
Recent komt erbij dat hij zin heeft om naar rechts weg te trekken, een beetje nukkig, en dat deed een lichtje branden. (figuurlijk dan toch)
De volgende poging die ik dus ga doen is het volledige EPASmechanisme en de sturing vervangen, en zeker de snelheidssensor controleren. Via de ECU kan ik als het goed is de road speed ook uitlezen hoop ik. Baat het niet dan schaadt het niet.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!