MGF schreefColonBrooklands schreefColonIk hoor niks over de Daytona.
Hoe bedoel je?
Normaal zie ik wel gelijk wat foto's en hoor de bevindingen.


Brooklands schreefColonNormaal zie ik wel gelijk wat foto's en hoor de bevindingen.

MGF schreefColonDie staan er al sinds vanochtend: http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=3207.

Bruno schreefColoneen AM uitlaat kan in mijn ogen perfect.





Bruce schreefColonMisschien een idee om ze eens te bellen en het te proberen?

Brooklands schreefColonUiteindelijk zal ik dit gaan doen. Ik denk dat ik er wel uit ben. Het gaat een Phoenix worden en geen Daytona. Is de Phoenix niet meer te leveren dan hou ik de standaard die er nu op zit.
Volgens mij is de Phoenix een absorptiedemper en krijgt hierdoor deze demper een diepere toon. De Daytona is een reflectiedemper en hierdoor vallen de diepere tonen uiteindelijk weg.




Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.