Ik rij nu in:
- Opel Tigra
- Mini Cooper S




ttdesign6 schreefColonZo is dat![]()
Nu moet ik zeggen. De Tigra is van mijn moeder. 1.4 met 90 pk. Het is een fijne auto om mee te rijden, maar dan mis ik de F direct met 30 pk minder.
De Mini heeft er 175 en is wat vlotter dan de F, niet veel moet ik trouwens zeggen. Alleen boven de 160 jaagt de Mini nog flink door waar dit bij de F wat langzamer gaat. Wat betreft rijcomfort en sturen enz. denk ik dat ik de F boven de Mini plaats, serieus.
ttdesign6 schreefColon
Ik rij nu in:
- Opel Tigra
- Mini Cooper S


ttdesign6 schreefColon Wat betreft rijcomfort en sturen enz. denk ik dat ik de F boven de Mini plaats, serieus.












Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.