crazywolf schreefColonsjarafje... waw een uurloon van 80euro dan? best hoog (nuja voor limburg dan toch??)
Ik ben dan wel geintreseert nog steeds MAAR wil toch even zeker zijn waar ik ze dan moet ophalen? ... ik moet ook nog andere dingen bestellen naderhand (en is dan ook niet dringend) maar als ik helemaal NL in moet rijden dan doe ik meer geld aan bezine op dan ik uitspaar op deze groepsbuy
Ik kom wekelijks in Breda, Eindhoven en Maastricht. Ik wil eventueel wel helpen met het uitdelen van de sets.







