bougies, bougiekabels, rotorarm, verdeelkap
Nog iemand suggesties?
Ik ga er snel iemand naar laten kijken.


Roy schreefColonJa, dat is een probleem wat je hier wel veel meer ziet. Ik heb hetzelfde ook gehad vorig jaar en idd zijn precies de dingen die je hierboven noemt, bij mij vervangen (nou ja, bij mijn auto dus...)



Roy schreefColonIk kan me niet precies meer herinneren wat het koste, maar qua onderdelen is het wel te doen. Ik weet niet hoe handig je bent... Ik heb het bij UK carparts laten doen. Ik was zo'n 600 euro kwijt, maar dat kwam voornamelijk doordat mijn radiateur ook vervangen moest worden. Dus ga maar uit van ongeveer 250 euro, onderdelen + werk. Er wordt hier wel vaak geadviseerd om betere kwaliteit bougiekabels te nemen.
De wagen rijdt nu weer super, beter dan toen ik hem kocht zelfs.

philipvanv schreefColoneen kapotte lambdasensor zorgde bij mij ook voor stotteren bij het vertrekken...




RacingGreen schreefColonBen aan het overwegen om Magnecor bougiekabels aan te schaffen. Bieden die dingen echt een meerwaarde of is het verkoopspraat?
Tussen de 90 en 100 euro heb je een set van hoge kwaliteit als het goed is. Of zijn de originele van MG/Rover ook voldoende?

Bruce schreefColonRacingGreen schreefColonBen aan het overwegen om Magnecor bougiekabels aan te schaffen. Bieden die dingen echt een meerwaarde of is het verkoopspraat?
Tussen de 90 en 100 euro heb je een set van hoge kwaliteit als het goed is. Of zijn de originele van MG/Rover ook voldoende?
Ik heb de rode vorige maand gekocht en is echt een enorm verschil... een aanrader.


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.