

remcovankuilenburg schreefColonHelemaal top toch. Ik ben blij.
Remenie alleen een probleempje. Jij had optie B besteld kwamen Richard en ik achter maar op een of andere manier is dat niet door gekomen bij mij en Richard. Is het een heel groot probleem als het de normale set word of wil je echt optie B. Want dat gaat een klein probleempje worden. Ten eerste extra kosten en ten tweede dat ze alles al gesneden hebben.
Remco



Remieme schreefColonZie de extra kosten niet zo zitten om alsnog de juiste set te krijgen.
De coolerbag leek me juist ideaal om wat fris voor onderweg ook fris te houden. Voor een dagje strand ofzo.
De grotere sport bag leek me ook handiger om wat grotere spullen in te kunnen vervoeren.
Wat zou overigens de extra kosten worden? Het is leuk voor de Kerst, maar geen must.


Remieme schreefColonWat zou overigens de extra kosten worden? Het is leuk voor de Kerst, maar geen must.
In de betaling via Paypal was mijn bestelling nog eens vermeld incl option B.





Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.