Veel succes met de reparatie, je komt er zeker wel uit (als je mijn F from hell al hebt kunnen voorzien van een nieuwe draagarm)



BlackFox schreefColonMerken jullie het ook als er een passagier aan boord zit trouwens?
Bij mijn vriendin (zo'n 56kg) valt dat goed mee, al merk ik het toch wel lichtjes. Gisteren echter toen een kameraad meeging (85-90kg) dacht ik dat ik opeens 20pk extra had toen hij uitstapte![]()
Nadeel van lichtgewicht auto's zeker?



RacingGreen schreefColonN.a.v. de 'discussie' in het topic van D.B.C over Fjes die stof krijgen van Peugeot Partners en Nissan Micra Sport auto's.... KOM OP ZEG!
Ik heb de indruk dat veel F/TF rijders hun wagen nooit eens goed de sporen geven. En dan bedoel ik trekken tot hoog in de toeren, terwijl uiteraard de motor goed warm is ondertussen.
Ik weet dat schakelen bij een bepaald (lager) toerental meer profijt kan hebben dan schakelen op 5.500 toeren ofzo, maar het is toch fijn om die K&N te horen brullen hé![]()
Kortom - ik ben er niet vies van om mijn F goed door de laten rijden.


.:bert:. schreefColonRacingGreen schreefColonN.a.v. de 'discussie' in het topic van D.B.C over Fjes die stof krijgen van Peugeot Partners en Nissan Micra Sport auto's.... KOM OP ZEG!
Ik heb de indruk dat veel F/TF rijders hun wagen nooit eens goed de sporen geven. En dan bedoel ik trekken tot hoog in de toeren, terwijl uiteraard de motor goed warm is ondertussen.
Ik weet dat schakelen bij een bepaald (lager) toerental meer profijt kan hebben dan schakelen op 5.500 toeren ofzo, maar het is toch fijn om die K&N te horen brullen hé![]()
Kortom - ik ben er niet vies van om mijn F goed door de laten rijden.
Is 6000 toeren genoeg?
We zullen zondag de test eens doen: Partner vs F. En om het eerlijk te houden rij ik dan met geen van de twee.
Bruno mag, als hij dat wil, de naam van MG verdedigen.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.