remcovankuilenburg schreefColonDan moeten we zeker ook geen Dyno meer doen omdat jij dat ook blij en kinderachtig vindt.
Nee hoor, al hou je ze elke dag dan is dat je goed recht.
Persoonlijk doe ik er niet aan mee, maar mijn zegen heb je om het wel te doen.
Ik vind lekker rustig toeren met het dakje open en het zonnetje op mijn kop puur genieten. En ja ook ik geef af en toe even wat gas om te laten zien dat het een vvc is en een beetje vooruit komt



