BUTTON_POST_REPLY 143 berichten
New MG merchandise
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » za mei 30, 2009 11:20 am

    Owh dat is spijtig te horen Pieter, er is dus van alles gesneuveld bij jullie qua elektrische apparatuur en de rest van de straat heeft daar zeker ook van mogen genieten?

    Ik ben overigens nog steeds geïnteresseerd in het horloge dat Tl-Rev nu dus kennelijk bezit :P (Was jij degene die hem van Ebay heeft geplukt?)
    Heb je ook daadwerkelijk de versie met het rode Mg logo en niet die op de site van Mg Uk, die X-Power groen is? Foto's zijn natuurlijk welkom :wink:
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » za mei 30, 2009 9:46 pm

    De rest van de straat heeft geluk. Schijnbaar hier direct ingeslagen....
    Laptop is vandaag gemaakt, gelukkig alleen adapter defect..een meevaller !

    Heb inmiddels al weer een mailtje kunnen versturen naar Engeland voor de merchandise.
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » zo mei 31, 2009 1:02 pm

    Balen, maar goed dat de laptop het weer doet en het gelukkig alleen de voeding was!
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma jun 01, 2009 1:40 pm

    TL-Rev schreefColonVandaag binnen, ziet er goed uit voor het geld!

    Afbeelding


    En dit moet dan weer de IWC Portuguese voorstellen :)
    Afbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » ma jun 01, 2009 7:16 pm

    Knap gevonden Coen :lol:
    Toch is deze MG versie wel meer anders dan bij mij het geval is waar het alleen de kleur is en er een logo is bijgekomen.

    Overigens is dit beter dan dat wat ze in china verkopen, mochten die wel helemaal orgineel zijn. Die hebben jullie zeker vast al in het martkplaatstopic gespot :P
  • Avatar gebruiker
    TL-Rev
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 279
    GeregistreerdCOLON zo sep 07, 2008 4:42 pm
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht NL
    CONTACTCOLON

    door TL-Rev » ma jun 01, 2009 8:23 pm

    Coen, zo te zien betreft het geen zogeheten "plakmerk" horloge hoor (zoals bijv. sommige Uhrkraft -aircop- en Adee Kaye -airmaster- modellen). Het MG horloge verschilt wezenlijk van het IWC model. Het kastmodel verschilt, de dial is compleet anders, de knoppen zijn anders, op het IWC model zit geen datum aanduiding en het MG klokje is geen automatic. IMO eerder "zoek de overeenkomsten" ipv "zoek de verschillen"?

    Mr. Dj...: Het horloge is idd met het rode logo. Er zit een soort van certificaatje bij, in de kast is ook op de achterkant het MG logo gegraveerd en zelfs in de band is het MG logo gestanst. Zit in een mooie geschenkdoos met klapdeksel, waar ook het MG logo in is verwerkt. Ik heb het via Ebay bij GPL Direct vandaan.
    MG-F 1.8 MPi Platinum Silver + hardtop in kleur
    K&N 57i en 52mm TTB - LLW kit - poly bushes - CRN grooved discs - EBC Ultimax pads - SS cooling pipes - SS braided brakelines - square spokes - windstop - MKII console, ashtray en airvents in kleur - gearknob mod - bee sting antenne - keyfob mod - lowering pins - alu inlay stuur - witte knippers - Cupra splitter - Magnecors - Slick Shift VI Kit - TF radiator - MK II seats...en nog wat kleinigheden...
    Wishlist: Daytona exhaust.
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » ma jun 01, 2009 11:38 pm

    Ah kijk, nou dat klinkt goed Tl-Rev, even afwachten wat Pieter kan doen maar je maakt me wel erg nieuwschierig naar het klokje dan :wink:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » di jun 02, 2009 11:15 am

    TL-Rev schreefColonCoen, zo te zien betreft het geen zogeheten "plakmerk" horloge hoor (zoals bijv. sommige Uhrkraft -aircop- en Adee Kaye -airmaster- modellen).

    Dat zei ik ook niet :)

    TL-Rev schreefColonHet MG horloge verschilt wezenlijk van het IWC model. Het kastmodel verschilt, de dial is compleet anders, de knoppen zijn anders, op het IWC model zit geen datum aanduiding en het MG klokje is geen automatic. IMO eerder "zoek de overeenkomsten" ipv "zoek de verschillen"?

    Er zijn ook zeker wel verschillen maar de opzet is gewoon afkomstig van de Portuguese. Er zijn er heel veel die dat model hebben nagemaakt, net als mijn eigen horloge dat er ook een goede kopie van is.
    Lotus Elise S2 111s
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » wo jun 10, 2009 8:06 pm

    Nou, vandaag weer contact gehad met Engeland. Ze hebben momenteel niet veel merchandise meer en zitten te wachten op levering vanuit MG. Het zal dus nog wel even duren.... :evil:

    ...eigenlijk snap ik niet dat dit allemaal zo traag en langzaam verloopt...hier valt toch geld te verdienen ? ..of is er geen crisis aan de overkant van de zee :?
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo jun 10, 2009 9:24 pm

    PieterV schreefColonNou, vandaag weer contact gehad met Engeland. Ze hebben momenteel niet veel merchandise meer en zitten te wachten op levering vanuit MG. Het zal dus nog wel even duren.... :evil:

    ...eigenlijk snap ik niet dat dit allemaal zo traag en langzaam verloopt...hier valt toch geld te verdienen ? ..of is er geen crisis aan de overkant van de zee :?


    Eilandmentaliteit of neuszieners :wink:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo jun 10, 2009 9:53 pm

    hey Pieter, tja dat is zaken met het buitenland doen :wink:

    Engelsen beschouwen alles van buiten hun eiland als erg ver weg en onbetrouwbaar. Regelmatig contact houden helpt maar ga er niet vanuit dat ze uit zichzelf contact opnemen. Wellicht beschouwen ze zo'n verre verkoop als een extraatje en rookt de kachel van de binnenlandse markt voldoende. Gelukkig blijven ze wel beleefd en vriendelijk. :wink:
    Het is dus een kwestie van volhouden. :thumbsup:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » do jun 11, 2009 9:03 am

    Ja je vraagt je het af... maar ik denk dat het meer met de Chinezen te maken heeft. Die vinden ons waarschijnlijk niet belangrijk genoeg :(
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » do jun 11, 2009 9:18 am

    De meeste onder ons snappen het gedrag van die Eilandbewonders gewoon echt niet, ze zijn altijd uiterst vriendelijk maar lijken gewoon niet zo'n zin te hebben om geld te verdienen.
    Ik weet nog dat ik een keer een group buy heb proberen op te zetten voor iets van 10 Phoenix uitlaten direct af fabriek, die ze ruim boven de handelprijs aan mij konden verkopen, maar ze hadden gewoon geen zin.
    En de meeste van jullie weten wat voor moeite ik heb moeten doen voor mijn Phoenix, daar hadden ze ook geen zin in.

    Ik snap er ook gewoon echt niets van.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » do jun 11, 2009 9:45 am

    Of het de chinezen zijn die het niet beoeiend vinden of niet, je verwacht toch inderdaad dat de engelsen die er aan kunnen verdienen toch een beetje druk zetten en contact met je houden....

    ...maar als je dan hoord wat jij met de Phoenixen had Bruce, onverstelbaar! :|
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do jun 11, 2009 10:16 am

    Heeft niets met Chinezen te maken, MG betrekt spullen van heel veel toeleverbedrijfjes die ook direct leveren. Bij deze bedrijfjes wordt onze vraag neergelegd.
    Daar zit geen Chinees tussen, of het moet de afhaalchinees zijn :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 143 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten