Kasper schreefColonOp hoogte zetten doe je op een vlakke vloer en officieel heb je wat tijd nodig om de auto te laten zakken alvorens de precieze hoogte bereikt te hebben.

Kasper schreefColon...Inderdaad Carl ik denk ook dat sommige F's staan achter wat lager staan dan anderen. Ik heb echter geen verklaring daarvoor......

Demor schreefColonKasper schreefColon...Inderdaad Carl ik denk ook dat sommige F's staan achter wat lager staan dan anderen. Ik heb echter geen verklaring daarvoor......
Je rotzooi in de achterklep een keer opruimen?

Demor schreefColonJe rotzooi in de achterklep een keer opruimen?

HansZ schreefColon ....... BCC vraagt € 55.00 incl btw voor het ophogen en je kan zonder afspraak binnen lopen. Ben daar zeer goed geholpen.

Demor schreefColonKasper schreefColon...Inderdaad Carl ik denk ook dat sommige F's staan achter wat lager staan dan anderen. Ik heb echter geen verklaring daarvoor......
Je rotzooi in de achterklep een keer opruimen?

Rick schreefColonToen ik mijn F 3 jaar geleden heb gekocht, betaalde ik 60 euro bij Weusthof voor het oppompen. € 100,- lijkt mij ook aan de hoge kant.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.