Rick schreefColonBeste Forumers,
Zoals jullie hopelijk wel weten wordt dit forum gesponsord door Meguiar’s; verreweg de beste poetsmiddelen voor de (T)F.
We mogen voor een bepaald bedrag producten bestellen bij Meguiar’s België (net als vorig jaar) en bieden deze dan aan jullie aan, de opbrengst wordt gebruikt voor het forum, zo kunnen we bijvoorbeeld de flyers en posters laten drukken.
Komt er dit jaar ook nog zoiets???
Edit: zie dat het eind 2009 al geweest is, eind dit jaar dus?

