




Bruno schreefColon Jammer genoeg is dat laatste wel niet ideaal als je er nadien nog veel km's mee wil rijden.



Bruno schreefColonDie Maragoni band, is wel knap qua profiel, maar eerlijk gezegd ben ik niet zo dol op banden uit het onderste segment, hoe goed ze ook scoren in testen. En ondanks alle respect voor Scarlet, is één persoon niet de optimale testbron.
Als er morgen 100 F'ers vol lof over zijn zal ik het misschien geloven, maar dan nog, ben ik pas overtuigd als ik er zelf ooit mee gereden heb,(of eens een rondje circuit heb gedaan ermee). Jammer genoeg is dat laatste wel niet ideaal als je er nadien nog veel km's mee wil rijden.


Bruno schreefColonLang meegaan wil zeggen harde compound, wil zeggen, veel minder grip.
Is Scarlet nu wel of niet pos. t.o.v. deze band ?


Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.