

Rick schreefColonKlik op de knop "URL" dan kopieer je de link en dan druk je nog een keer op de knop "URL". Dan staat de link er.
Als je met de muis op de knop "URL" gaat staan, zie je ook hoe het er dan uit komt te zien.
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.