Ok beste mensen. De prijs is binnen..
Er worden 2 pakketten verstuurd
1 naar belgie, en 1 naar Mij.
Voor de mensen die hem in belgie heb ophalen reken ik geen verzend kosten. Ik weet niet precies wat de kosten zijn dus ik doe het zo. kh en trophy splitters kosten 40 euro. ( voor allebei is het dus 80

)
De mensen uit belgie kunnen 40 euro overmaken.
De mensen die hem verzonden willen hebben. moeten 50 euro over maken. Alles wat je te veel hebt gestort verreken ik bij het verzenden. dus stel: verzenden kost 7 euro dan stort ik 3 euro terug.
Stort het geld even onder vermelding van je forum naam en vermelding belgie of nederland..Stuur even een bevestiging via PB. met je naam en adres gegevens zodat de KH en/of trophy splitter kan opsturen. Zodra ik alle bevestigingen binnen heb via de PB plaats ik de bestelling. het geld zal ongetwijfeld snel volgen.
Hoe eerder iedereen dit doet. hoe eerder we kunnen genieten van alle downforce die we samen creeeren
M. Noordanus
Jan steenstraat 157
7944 TV Meppel
Rabobank rek.nummer: 34.18.65.915
Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat