Dan heb je een probleem vrees ik

De groothandel waar mijn bandenboer zijn banden haalt heeft 1000 verkeerde Toyo's in eht schap liggen in de maat 205x50x15 Het zijn goekope Toyo's zonder V. Die mag je nooit onder je F leggen ivm afwatering. Zolang deze banden niet op zijn schaft de groothandel geen T1-S banden aan
Ik heb deze week nieuw rubber laten leggen en heb toen gekozen voor de Toyo Proxus T1-R Dat is de opvolger van de T1-S. Ik ben hier erg (misschien zelfs wel beter) over tevreden dan de T1-S maar ze zijn wel duurder. Ik heb hier €95,- per stuk inlucief montage voor betaald maar dat was deels een vriendenprijs ivm het lange wachten. Dit was bij de Sprint (tegenwoordig de Graaf) banden service in Oudenbos.