door Carl » di sep 18, 2007 12:06 pm
Heeft iemand van jullie het setje al ingebouwd?
Ik zou graag het lampje/ ledje in het standaard dashboard inbouwen. zo'n doosje naast de center console dat ik op de foto's zie vind ik maar niks. Ik heb wel wat ervaring met electronica en auto's, maar ben compleet nieuw tov MG. Zijn er nog handige harry's die wel open staan voor experiment? Ik heb ergens een artikel gelezen van een kerel die een compleet printje ontworpen had om dashboard lampjes aan te sturen, maar ben de website kwijtgeraakt
PS Sorry danny, maar gezien de ervaring met mijn vorige autootje voel ik mij ik ABSOLUUT verplicht zo'n sensor te hebben! Ik raad je trouwens sterk aan om er sowieso één te kopen. Als je nog effe geduld heb ben ik zeker bereid mijn ervaringen/ inbouw-ideeen te posten. Zal wel medio november worden, gezien de vakantie en de beschikbare tijd erna.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!