






En ander post ik het gewoon weer hier....

GhostRider schreefColonRateltje uit je uitlaat nu??
ErikB schreefColonOh ja... was ik vergeten te zeggen, Mike spreekt tegenwoordig vloeiend Nederlands en leest dit forum altijd voor het slapen gaan.
Slaapzacht Mike !

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.