
Sander schreefColonDe LR pakking is 0,2mm (=veel!) dikker. Laat Pete anders op het werk uitrekenen hoeveel vermogen je dat kost

Pete schreefColonBrooklands schreefColon[...Wat is nu de kilometerstand van je TF?
Ik ben net de 40.000km gepasseerd...
Pete

Arjan schreefColon
![]()
![]()
Ik lees dit vandaag pas!! Ik heb het een en ander bekeken, en het koelvloeistof staat bij mij ook iets aan de lage kant...
verders:
- transparante bruine olie aan de stok (juiste peil)
- geen vlekken op de vloer
- koelvloeistof is schuimend en oranje
- heb nu ook 40.000 op de teller staan
(Pete en ik hebben een TF 135 uit 2002)
Arjan schreefColonWaar moet ik echt op letten?






Sander schreefColonDe LR pakking is 0,2mm (=veel!) dikker. Laat Pete anders op het werk uitrekenen hoeveel vermogen je dat kost

Arjan schreefColonIk durf het ook bijna niet te zeggen.....maar het feit ligt er: Ik heb ook een HGF.#@"~**!!


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.