BUTTON_POST_REPLY 183 berichten
[Groupbuy] MGF/TF Low water level sensor kit
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » vr dec 29, 2006 10:34 pm

Nu er wéér iemand van de lijst geschrapt moet worden wordt het wel heel ingewikkeld, ik mag nu wéééér een mailtje gaan sturen naar B&G of ik voor 6 stuk nog steeds dezelfde korting krijgt als voor 9 stuks. Geef het a.u.b. meteen aan als je geen intresse meer hebt, dat bespaart mij heel wat werk! :roll:

- MGF: BGF1111
    - Mans: BGF1111
    - Wans: BGF1111
    - Pete: BGF1111
    - nem58: BGF1111
    - MPMGF: BGF1111
    - ...

Je kunt overigens nog steeds aanmelden, héél graag zelfs.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » za dec 30, 2006 1:37 am

MGF schreefColonNu er wéér iemand van de lijst geschrapt moet worden wordt het wel heel ingewikkeld

Je kunt overigens nog steeds aanmelden, héél graag zelfs.

Het woord ingewikkeld is dan nog netjes uitgedrukt. In eerste instantie kun je aangeven of je belangstelling hebt. Hierna komt een prijs tot stand. De prijs wordt hoofdzakelijk bepaald door het aantal, niet meer en niet minder. Hierna heb je de gelegenheid om wel of niet mee te doen.
    Doe je mee en haak je dan vijf voor twaalf af na een PM van Jarno, dan heb ook ik daar weinig waardering voor, om het maar met nette woorden te vertalen.

De boodschap mag helder zijn.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za dec 30, 2006 1:42 am

Brooklands schreefColonHet woord ingewikkeld is dan nog netjes uitgedrukt. In eerste instantie kun je aangeven of je belangstelling hebt. Hierna komt een prijs tot stand. De prijs wordt hoofdzakelijk bepaald door het aantal, niet meer en niet minder. Hierna heb je de gelegenheid om wel of niet mee te doen.
    Doe je mee en haak je dan vijf voor twaalf af na een PM van Jarno, dan heb ook ik daar weinig waardering voor, om het maar met nette woorden te vertalen.

De boodschap mag helder zijn.

Ik baal er ook ontzettend van, helemaal omdat er al steeds mensen waren die door wat voor soort omstandigheden dan ook moesten afhaken. Maar wat doe je er aan hè, je kunt iemand niet dwingen..
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » za dec 30, 2006 1:55 am

MGF schreefColonIk baal er ook ontzettend van, helemaal omdat er al steeds mensen waren die door wat voor soort omstandigheden dan ook moesten afhaken. Maar wat doe je er aan hè, je kunt iemand niet dwingen..

Nog maar recent hadden we wel een reden en dat was Martijn. Dit is ook een reden om vijf voor twaalf niet mee te kunnen doen. In dit geval hebben wij maar voor Martijn beslist maar het zal ongetwijfeld goed zijn.

Wat mij betreft zijn deelnemers van een groepsaankoop die simpelweg te laat afmelden geen deelnemers bij toekomstige groepsaankopen.

Jarno heeft hier niet veel aan op dit moment, maar dit moet zeker geen gewoonte worden. :evil:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » za dec 30, 2006 10:38 am

Heel vervelend inderdaad.. de regels waren toch duidelijk...
    Of was hier ook sprake van overmacht?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » za dec 30, 2006 8:45 pm

Vraagje:

Hoe lang laat deze aankoop nog op zich wachten?

Ik neem aan dat bij het volgende contact (de daadwerkelijke koop?) ook heldere en duidelijke afspraken worden gemaakt over de levering. Niet dat we straks 3 maanden moeten wachten?

Is het niet handig om een datum af te spreken en dat bij overschrijding van x aantal dagen de deal niet meer doorgaat?

...

mvg nem
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za dec 30, 2006 9:16 pm

Volgens mij heb je mijn PB nog niet gezien/ontvangen? Als ik al het geld binnen heb kan ik bestellen, het ligt aan jullie hoe snel dat is dus. Als ik de kitjes binnen heb uit Engeland zal ik iedereen persoonlijk benaderen en afspreken hoe we het gaan doen met de levering van mijn woonplaats naar jou adres.

• Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102

door Nem58 » zo dec 31, 2006 2:33 pm

Sorry,

Ik heb inmiddels je bericht gelezen.
    Ik zal begin van de week (ben nu niet thuis) zo snel mogelijk het geld overmaken zodat je de bestelling kan plaatsen.

Bedankt voor alle moeite die je voor ons doet!

mvg

Nem58
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » di jan 02, 2007 10:49 pm

Het ''van-wie-heb-ik-het-geld-al-binnen'' lijstje kan - nu ik de eerste betaling binnen heb - opgesteld worden:

Groen = ontvangen.
    Rood = nog niet ontvangen.

• Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102

door Nem58 » vr jan 05, 2007 9:30 pm

Mijn betaling is ook rond. Heb enige minuten geleden geld overgemaakt!
    Nu maar wachten tot alles binnen is.

Mvg nem58
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za jan 06, 2007 11:45 pm

Tot nu toe nog steeds alleen nog het geld van Mans binnen gekregen, dat van Nem58 heb ik ook nog niet binnen.

Mochten mensen nog de BIC en IBAN code nodig hebben, dit zijn ze:

BIC: RABO NL 2U
    IBAN: NL 42 RABO 0120 5809 69

Personen die morgen naar Houten komen kunnen ook cash betalen als ze dit willen!
    Laatst bijgewerkt door 1 op MGF, in totaal 0 keer bewerkt.

Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » zo jan 07, 2007 12:23 am

Ik ga betalen. Misschien morgen cash... tenzij het opgegaan is aan andere dingen :wink:

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102

door Nem58 » zo jan 07, 2007 2:08 pm

Vrijdag betaling gedaan via internetbankieren... Ik dacht dat het dan altijd direct op de rekening te zien is? Of hebben ze dan toch nog verwerkingstijd nodig bij de bank?

mvg nem58
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo jan 07, 2007 2:15 pm

Nem58 schreefColonVrijdag betaling gedaan via internetbankieren... Ik dacht dat het dan altijd direct op de rekening te zien is? Of hebben ze dan toch nog verwerkingstijd nodig bij de bank?

mvg nem58

Dan hebben ze nog wel verwerkingstijd nodig bij de bank. Alleen wanneer je het overmaakt naar eenzelfde rekening dus van ABN naar ABN, dan staat het er meteen op.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » ma jan 08, 2007 11:19 pm

Het geld van Nem58 heb ik nu ook binnen. :D

Het ''van-wie-heb-ik-het-geld-al-binnen'' lijstje:

Groen = ontvangen.
    Rood = nog niet ontvangen.

BUTTON_POST_REPLY 183 berichten