Bruce schreefColon....
Wat verwachten jullie?
Ik denk dat je 20pk minder hebt... door die grote wielen van je.... :-/°

Bruce schreefColon....
Wat verwachten jullie?

Pete schreefColonIk denk dat je 20pk minder hebt... door die grote wielen van je.... :-/°


Sander schreefColonPete schreefColonIk denk dat je 20pk minder hebt... door die grote wielen van je.... :-/°
Je hebt wel degelijk een punt. Alle energie die in het rondslaan van de wielen wordt gestoken kan niet in het rondzwieren van de dynobank gestoken worden. Hier zou je aan moeten kunnen rekenen. DAVID !!!




Sander schreefColonIk weet niet of die in de uitlaat nokas gaan ik denk eerder de inlaat en uitlaat nokwiel aan de kant van de distributie.
Sander schreefColonSynchronisatie van de VVC mechanismes gebeurt door de control-shaft juist te timen. Voordat we hier aan beginnen moeten we eerst checken of de timing van de 2 distibutie riemen echt wel spot-on is. Ik zou het overigens raar vinden als dit niet zo was, ik verdenk de controlshaft van het VVC mechanisme.
Striker schreefColonResultaat was toch al niet echt wat je ervan mocht verwachten, maar als ik de grafiek zo zie is het eigenlijk helemaal een tegenvaller: tot 6000 toeren zijn de prestaties nu minder dan voorheen.
Hopelijk is 't idd een timingprobleem en is er dus nog wat meer uit te persen.

Bruno schreefColon@ Striker, tijd om ook terug aan het modificeren te slagen, want ik ga je sevens voorbijsteken zullu (nog 1pk te gaan)![]()
![]()




Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.