Als deze niet mee kunnen gedaan worden wordt het mijns inziens meer een "gazet" : Een beetje metallook in het dashboard, een beetje wit in de middencosole, we kunnen nog gaan voor rode zetels met groene bollen en een bloementjestapijt !


Heu ja, maar wat met de olie temp. meter en het klokje ?
Als deze niet mee kunnen gedaan worden wordt het mijns inziens meer een "gazet" : Een beetje metallook in het dashboard, een beetje wit in de middencosole, we kunnen nog gaan voor rode zetels met groene bollen en een bloementjestapijt !




2 krasjes door de lak heen

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.