

Bruce schreefColonDit wordt echt steeds gekker, twee MGF-ers hebben ook met de fabriek gebeld (ik ben op hun forum ook een topic hierover begonnen) en zij kunnen hem niet bestellen.
Ik snap er echt niets meer van, morgen nog maar eens bellen.

Remieme schreefColon:mrgreen: Bruce, word jij dan straks hofleverancier van de Phoenix?
Groupbuy e.d.










Remieme schreefColonMaar ja, heb een MY2000 ...
Roestvrijstalen uitlaatdemper Miltec (90mm DTM eindstukken) MG-TF
p.o.a.
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.