BUTTON_POST_REPLY 173 berichten
Phoenix uitlaat - wat is die moooooi
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo mei 31, 2006 5:12 pm

Begin je stilletjes aan te snappen waarom ik toen zei dat mg-sp hem niet meer kan krijgen (99% kans)...
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » wo mei 31, 2006 5:49 pm

:mrgreen: Bruce, word jij dan straks hofleverancier van de Phoenix?

Groupbuy e.d. :wink:
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

door MGF_TV » wo mei 31, 2006 6:10 pm

Bruce schreefColonDit wordt echt steeds gekker, twee MGF-ers hebben ook met de fabriek gebeld (ik ben op hun forum ook een topic hierover begonnen) en zij kunnen hem niet bestellen.

Ik snap er echt niets meer van, morgen nog maar eens bellen.

iet in de zin van dit topic: http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=2492 :?: :?:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo mei 31, 2006 8:18 pm

Remieme schreefColon:mrgreen: Bruce, word jij dan straks hofleverancier van de Phoenix?

Groupbuy e.d. :wink:

Nou, als het echt lukt ga ik er bijna aan denken om er maar meteen 5 te bestellen..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » do jun 01, 2006 3:28 pm

En, vandaag nog contact gehad met Phoenix?
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do jun 01, 2006 8:45 pm

Ja, ik heb ze gebeld, ze kennen me daar al....
    en vandaag mail van ze ontvangen, dat ze me morgen gaan bellen en we het over de prijs gaan hebben... ben benieuwd..

Morgen weet ik meer..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » do jun 01, 2006 8:49 pm

Dus hij is gewoon te krijgen? Tijd voor champagne! :wink:
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do jun 01, 2006 8:53 pm

Het lijkt er wel op, maar eerst weten wat het kost... ik spreek ze dagelijks, maar heb nog geen prijs gehoord..

In het verleden was mgf center hun enige klant, en verkochten ze niet aan particulieren...

ik hou nog een slag om de arm..
    maar spreek morgen met ze af dat ik hun europa distributeur word :wink:
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » vr jun 02, 2006 3:43 pm

En weer de vraag, heb je goed nieuws? :)

• Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » vr jun 02, 2006 3:48 pm

Ik zou vandaag gebeld gaan worden over de prijs..
    Heb zelf ook al weer een keer gebeld, maar Paul had bezoek..
    Het zou mij helemaal niets verbazen als ik vandaag niet werd teruggebeld..

Ik snap het niet, ze kunnen iets aan me verkopen en dus geld aan me verdienen, maar ze lijken helemaal niet aan me te willen verkopen..

Gek he...
    Maar, we geven niet op.. maar het moet ook niet gek veel langer duren.. anders ga ik op zoek naar een Milltek (denk ik)
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

door Jean » vr jun 02, 2006 5:09 pm

Bij www.mgfnl.nl staat nu in de prijslijst de Miltec. Alleen de prijs staat er niet bij. Bij de afbeeldingen staat er echter nog de Phoenix.

Uit de prijslijst van mgfnl.nl:
    Roestvrijstalen uitlaatdemper Miltec (90mm DTM eindstukken) MGF tot 1999 (en 2000 tot aan de MG TF???)
    p.o.a.

Roestvrijstalen uitlaatdemper Miltec (90mm DTM eindstukken) MG-TF
    p.o.a.
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » vr jun 02, 2006 5:48 pm

He, dat is grappig,

Ik heb hem maandag nog gesproken over de Phoenix, en toen tegen hem gezegd dat de Milltek mijn tweede keus was. Maandag had hij nog nooit van het merk gehoord..
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » vr jun 02, 2006 6:08 pm

Staat inderdaad nu in hun prijslijst. Nog geen afbeelding en de naam van de Phoenix is verdwenen.

Maar ja, heb een MY2000 ... :roll:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » vr jun 02, 2006 10:05 pm

Lief dagboek,

Nou de dag is voorbij en Paul heeft mij niet teruggebeld.. mijn geduld begint een beetje op te raken.. Maandag maar weer eens bellen en anders eens op zoek naar de Milltek denk ik..

De Milltek past toch ook onder MK2? met een kleine aanpassing aan het hitteschild?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » vr jun 02, 2006 10:28 pm

Remieme schreefColonMaar ja, heb een MY2000 ... :roll:

Dan zou deze moeten passen:

Roestvrijstalen uitlaatdemper Miltec (90mm DTM eindstukken) MG-TF
    p.o.a.

BUTTON_POST_REPLY 173 berichten