

Ik denk dat alu te zacht is, mijn hele schild is van alu met 20 alu pootjes en door trilling breken ze in de hoeken. Vooralsnog zit zijn er pas 2 pootjes stuk, maar als er meer gaan dan monteer ik stalen hoekjes, stalen strip kun je straffeloos buigen zonder dat het te zwak wordt.Sander schreefColon...aluminum profielen. Je zou van een L-vormig...

Demor schreefColonIk denk dat alu te zacht is, mijn hele schild is van alu met 20 alu pootjes en door trilling breken ze in de hoeken. Vooralsnog zit zijn er pas 2 pootjes stuk, maar als er meer gaan dan monteer ik stalen hoekjes, stalen strip kun je straffeloos buigen zonder dat het te zwak wordt.


Sander schreefColonIk wist niet dat je pa zo handig wasMooi gemaakt !



lucas schreefColonIvan (Vanio) schreefColonVandaag ook een vreemd geluid ontdekt. Ook een pootje van het hitteschild afgebroken
Ga je zoals MGF het hitteschild aanpassen ? op heb je een andere oplossing ? Fotootje misschien![]()
Btw zelf heb ik geen hitteschild


Ivan (Vanio) schreefColonVandaag een reaktie van Mg-sp:
Zoals je ongetwijfeld weet ben je niet de enige die sukkelt met z'n hitteschildje. Onze leverancier laat het op dat vlak afweten en graag hadden we zelf een ander design gehad (om afbrekende pootjes te voorkomen), maar een nieuwe producent (voor een aangename prijs) hebben we voorlopig nog niet gevonden.
Wij zijn in 'blijde verwachting'

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.