

Coen schreefColonBruce schreefColonHoe verder hoe beter toch.. we rijden graag in ons (T)F-je
Met een literprijs van €1,50...


Sander schreefColonEen Trophy lip of een KH lip helpt tegen het zweverig gevoel bij 100+ km/u. Heb je na het op hoogte zetten de wagen wel opnieuw laten uitlijnen ?


Daar moest ik in het begin wel een beetje aan wennen, dat iedereen naar me keek..
Het is voor de niet MG kenner toch meer dan een doorsnee cabrio en daar kijken ze toch ff wat langer naar..
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.