MGF schreefColonBruce schreefColonCoen,
Ik was gister de enige op 15" velgen, en daar ging iedereen me mee pesten![]()
Je was niet de enige, Pete heeft ook 15'' en Bakel ook, alleen jij bent dan wel weer de enige met de minst mooie 15'' velgen, terecht dat je er mee gepest werd dus..
Aaa, jij hebt zeker al genoeg vrienden.. dat zal ik onthouden..
weet je wat ik een beetje heb met die zwarte velgen van Erik, ik vind het sonde om nieuwe te kopen en dat zwart te maken, zou je ze zo kunnen bestellen??
2de hands kom je ze niet veel tegen, daar zijn ze gewoon te mooi voor toch?
maar als ik naar 16" ga, moet ik de remmen mee nemen.. amaaaaai wat is een F toch duur..
Inruilen voor een platgeslagen kever??



