Ik ga toch eerst even kijken of dit niet zelf te maken is.




Sander schreefColon Hoe zal het eigelijk met radardetectoren gaan hier in NL... Moet ik die er ook uit slopen voor de APK... Binnenkort eens informeeren...


Bruno schreefColonRadardedectoren zijn hier altijd al verboden geweest, bij jullie mocht het en zal het waarschijnlijk uitdraaien op een gedoog-beleid. (zoals jullie "komieke sigaretten")


Demor schreefColonPrecies, dacht ik ook, het gaat bij de keurmeester om de veiligheid/milieu, tenzij ze gaan zeggen dat hard rijden slecht voor het milieu is. Maar ja dan moeten ze eerst bewijzen dat mensen met een stinger of zo veel te hard rijden. Ik denk dat er ook een hoop zijn die die dingen hebben, niet zo zeer voor 200 km/uur overtredingen, maar juist voor die zeer irritante 54 km/uur boetes van € 28,00 (ik heb er dit jaar toevallig nog geen gehad, maar vorig jaar een stuk of 15.)

Sander schreefColonBruno schreefColonRadardedectoren zijn hier altijd al verboden geweest, bij jullie mocht het en zal het waarschijnlijk uitdraaien op een gedoog-beleid. (zoals jullie "komieke sigaretten")
Sinds dit jaar zijn radardetectoren hier ook verboden. Voorlopig krijg je nog €200,- boete als je betrapt wordt. Er lopen weer rechtzaken dat het wee wel mag dus de toekomst is nog onzeker...
Ik woon in de grensstreek dus ik heb nogal last van het gedoogbeleid. Franse (en Belgische) "junkies" komen hier trechtervormige sigaretten consumeren (en wie weet wat nog meer)![]()
Zodra ik op mezelf ga wip ik de grens over. Ben ik ook meteen van de absurde BPM af



Bruno schreefColonDus bij jullie flitsen ze zelfs tussen 51 en 54 km/u als je maar 50 km/u mag ? En wat dan met de foutenmarge van de kilometerteller. Bij ons is er een foutenmarge van 9 km/u. Anyway, bij jullie zijn de boetes dan weer super goedkoop, wij zitten hier met de zogenaamde superboetes !
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.