



BlackFox schreefColon, maar jongens dat word je echt wel snel beu dat gedreun...
Tenzij je natuurlijk met een petje op rond rijdt


Bruno schreefColonOf hij echt van zijn plaats wil....
Ik hou echter elke seconde van mijn gedreun en heb echt geen petje op (alhoewel het soms geen kwaad zou kunnen voor mijn kaalhoofdigheid)






Bruno schreefColon(alhoewel het soms geen kwaad zou kunnen voor mijn kaalhoofdigheid)




Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.