Denk ook wel dat je nu tot actie moet overgaan bennyboy. Hoe meer dat je wacht en rijdt soms, hoe meer kans dat je gaat hebben dat je wagen naast de ferrari 458 op foto ga staan.(458 die in de fik vloog)



RemcovanKuilenburg schreefColonTrek gewoon een keer de kap er af en ga eens goed kijken. Dat gezever over wel of niet lekken, wel of niet rouw lopen. Mijn god een beetje actie en peper in je reet!








BlackFox schreefColonNu is wel de vraag of ik beter niet ineens de hele manifold vervang door een alu versie (vvc of TF)....





Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.