BUTTON_POST_REPLY 83 berichten
Boutjes, schroefjes, moertjes, ....
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma jul 04, 2005 9:18 pm

    De F en TF kitjes zijn dezelfde, dus je hebt wel degelijk een correct kitje gekregen. Mocht je nu toch de één of andere onregelmatigheid vinden, aarzel dan niet om het me te laten weten. Graham King (de man van de kitjes) wil de set constant nog verbeteren en uitbreiden en wil eventuele uitzonderingen, belangrijk voor de samenstelling van de kit, kennen.

    Erik -------- adres OK ---- betaling OK ---- geleverd
    Sander ---- adres OK ---- betaling OK ---- geleverd
    Demor ---- adres OK ---- betaling OK ---- geleverd
    Bruno ----- adres OK ---- betaling OK ---- geleverd
    Piet x 2 --- adres OK ---- betaling OK ---- geleverd
    Guido ----- adres OK
    René ------ adres OK ---- betaling OK ---- geleverd
    Renno ----- adres OK ---- betaling OK
    Jupilerman - adres OK --- betaling OK
    Johnnl ----- adres OK ---- betaling OK ---- geleverd
    Thomas ---- ---- betaling OK ---- geleverd
    Zjagoewar - ---- betaling OK ---- geleverd


    @Jupilerman: Fran passeert morgenavond langs jullie deur en zal proberen ze af te geven.
    @Renno: Als je wil stuur ik ze op met de traditionele post.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Rene
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 160
    GeregistreerdCOLON ma okt 25, 2004 11:05 pm
    WoonplaatsCOLON Koningsbosch, Nederlands Limburg
    CONTACTCOLON

    door Rene » ma jul 04, 2005 10:31 pm

    Klopt Eric,

    ik heb ze er al voor meer dan de helft opzitten

    tot nog toe past alles,
    nogmaals bedankt voor de moeite

    Rene
    MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite

    enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!
  • Rene
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 160
    GeregistreerdCOLON ma okt 25, 2004 11:05 pm
    WoonplaatsCOLON Koningsbosch, Nederlands Limburg
    CONTACTCOLON

    door Rene » wo jul 06, 2005 1:27 pm

    Eric,

    ik ben de minst technische op dit forum, maar ik heb de meeste schroeven er toch ingekregen.

    Toch nog enkele dingetjes over:

    Waar zijn de vier zelftapper in een plastic zakje voo. Er zitten twee grote schijfjes bij en de vier normale.

    Dan heb ik nog een zakje over met vier bouten, twee lange en twee korte met veerringetjes. Ze lijken heel veel op het zakje waar de beide claxons mee vast ziteen



    Dan nog een vraag,

    de twee schroeven waar de binnenspatborden voor mee vastzitten zouden eigenlijk ook nieuwe moeten want die roesten net het meest. Volgens mij zitten die er niet bij want dit is wel opvallend grovve draad.

    Hoop dat je mekunt helpen


    René
    MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite

    enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo jul 06, 2005 3:06 pm

    Rene schreefColonEric,


    Detail: Erik

    Rene schreefColonWaar zijn de vier zelftapper in een plastic zakje voo. Er zitten twee grote schijfjes bij en de vier normale.


    Het antwoord hierop gaf je zelf al:

    Rene schreefColonde twee schroeven waar de binnenspatborden voor mee vastzitten zouden eigenlijk ook nieuwe moeten want die roesten net het meest.


    Althans, dit is voor een F, het kan natuurlijk dat de TF andere schroeven gebruikt. Probeer het eens ?

    Rene schreefColonDan heb ik nog een zakje over met vier bouten, twee lange en twee korte met veerringetjes. Ze lijken heel veel op het zakje waar de beide claxons mee vast ziteen


    Ik denk dat je die van het slot van de achterklep bedoelt.

    Suc6 !
    Building >200BHP K-series
  • Rene
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 160
    GeregistreerdCOLON ma okt 25, 2004 11:05 pm
    WoonplaatsCOLON Koningsbosch, Nederlands Limburg
    CONTACTCOLON

    door Rene » wo jul 06, 2005 4:41 pm

    Oke Sander,

    die van het achterslot dat klopt volgens mij wel ja. Het schijfje komt wel iets aan de plastic maar dat kan net

    De vier schroeven voor het binnenspatbord had ik inderdaad ook al geprobeerd maar die houden niet. De draad is veel fijner van de neiuwe schroeven dan van de oude. Ook de grote schijven zien er niet uit.

    Heb trouwens nog vier losse fijne zelftappers over zag ik met een klein vast schijfje.


    bedankt so far Sander


    Rene
    MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite

    enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo jul 06, 2005 6:30 pm

    De ring voor het slot moet net onder het plastic vallen.

    Ik vrees dat de TF andere schroeven gebruikt voor de bumper.

    Rene schreefColonHeb trouwens nog vier losse fijne zelftappers over zag ik met een klein vast schijfje.


    zijn die niet voor die framepjes waar de veiligheidgordels mee vast zitten ?
    Building >200BHP K-series
  • Rene
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 160
    GeregistreerdCOLON ma okt 25, 2004 11:05 pm
    WoonplaatsCOLON Koningsbosch, Nederlands Limburg
    CONTACTCOLON

    door Rene » wo jul 06, 2005 7:08 pm

    zijn die niet voor die framepjes waar de veiligheidgordels mee vast zitten ?

    Nee maar daar lijken ze wel veel op

    Ik zal voor de binnenspartborden wel eens bij Gamma rondneuzen

    Rene
    MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite

    enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » wo jul 06, 2005 7:11 pm

    'k Zal eens navraag doen... 'k heb nog geen tijd gehad om die schroeven erin te draaien, dus ik kan niet echt volgen. Momenteel zit Mr. King wel in het buitenland, dus hij zal niet direct reply-en op m'n mail.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_POST_REPLY 83 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten