Heb kunnen regelen dat we 12,5% krijgen bij het bestellen voor de British Car and Lifestyle show te Rosmalen
En zo schakelen we ook de verzendkosten uit
















Hippert schreefColonPersoonlijk in Rosmalen:
- BlackFox (Benny)
- Jan (tje) --> ik probeer er te geraken.
Via Belgische Post (via Benny):
-...
Via Nederlandse Post (via Tom):
- Hippert
Andere (bijvoorbeeld tussenpersoon of evenement):
- etienne bij Tom

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.