



Maupie schreefColonZo heerlijk op mijn vrije middag aan het knutselen gegaan.Het is een open luchfilter van het merk green geworden uiteindelijk.
Dit was voor het eerst dat ik ook maar in de buurt van een auto ben geweest met gereedschap! Ik moet zeggen dat het me aardig afging. En ik ben bang dat ik het iets te leuk gevonden heb.Ben nu aan het kijken voor een groter gasklep,en misschien iets meer herrie nog uit de pijpjes.
.Men pretendeert dat het rijden met een open lucht filter het verbruik van de auto moet doen afnemen. Bij mij in ieder geval niet. Het geluid is verslavend.. Dus het gas moet zo vaak en zover mogelijk naar beneden. Ik lijk wel een tiener in een golf gti.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.