door Bruce » di jan 19, 2010 4:46 pm
Ik doe wel niet mee aan de group buy, maar wil toch even helpen.
LEBLAR stelt voor om de Pins op te halen geweldig dat scheelt weer een hoop transport kosten.
Leblar Kan jij het bedrag voorschieten? want het lukt natuurlijk nooit voor iedereen om te betalen en dan al het geld weer op tijd aan jou over te maken.
Moet de betaling ook echt binnen zijn voor je pins meeneemt, of worden late betalingen toch voorgeschoten en gehaald?
Ik denk maar hard op: kun je het zetje voor Ultimate voorschieten? zou toch jammer zijn als hij op een paar weken na niet mee kan doen.
Zoals Bruno aangeeft zijn er (Bijna) geen garages die dit kunnen installeren en het zou best wel eens wat kunnen kosten. Ik weet niet of ErikB pins plaatst? Sander Misschien? En anders Bruno, maar daar zal best wel wat tijd overheen gaan voor jullie allemaal kunnen, tenzij het een lopende band event word.
Ik denk hier alleen maar even mee.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping