

Rick schreefColonEr komen andere nokkenassen in.
Ik heb andere achterlichten gekocht, maar die moeten nog gespoten worden en lampen wil ik vervangen door led lampen. De lampen kun je hier zien.





Rick schreefColonOp jou F vind ik de "normale" lampen wel mooi staan, omdat jou F ook nightfire red is. Op mijn F staat dat denk ik minder mooi.
De led lampen nu zijn denk ik wel een stuk beter dan een aantal jaren geleden.



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.